SÖF:s digitala årsmöte 2020

Välkommen till SÖF:s digitala årsmöte den 17 juni 2020!

SÖF:s årsmöte skulle ha hållits den 28 mars 2020 i Göteborg i samarbete med lokalföreningen SÖF Västra Götaland, men mötet var tvunget att ställas in på grund av Coronaviruset. I stället arrangerar nu SÖF årsmötet digitalt. Du som inte har egen dator kanske kan be någon närstående hjälpa dig att komma in på mötet eller att du går till ditt bibliotek och får hjälp av dem.

När: den 17 juni 2020 kl 17.30-18.30
Var: online

Anmälan till årsmötet

Anmälan görs på svenskaodemforbundet.se senast den 10 juni. Har du inte möjlighet att anmäla dig via hemsidan kan du anmäla dig via e-post: info@svenskaodemförbundet.se. När din anmälan inkommit till SÖF får du en bekräftelse på att vi fått din anmälan. Du kommer sedan att få ytterligare ett mejl med en länk och ett lösenord som tar dig direkt till mötet.

Årsmöteshandlingar

På hemsidan hittar du alla årsmöteshandlingar. De kommer att finnas där senast 3 juni. Handlingarna kommer att visas på skärmen under mötets gång. Om du har frågor eller synpunkter på årsmötet/årsmöteshandlingarna är du välkommen att kontakta info@svenskaodemforbundet.se före årsmötet dock senast 12 juni.

Årsmöte endast för medlemmar

Som röstberättigad medlem i SÖF räknas ordinarie medlem som erlagt av årsmötet fastställd medlemsavgift. Medlemsavgiften ska finnas på SÖF:s bankkonto senast den 3 juni.

Handlingar och övrig information

Du hittar handlingar och övrig information på SÖF:s hemsida https://www.svenskaodemforbundet.se/nyheter/arsmote-2020/

Glöm inte att klicka i den gröna "bollen".

Evenemang:*2020-06-17 00:00: Årsmöte 2020, Online
Medlem deltagande på årsmöte0,00 kr

Godkänner namn på deltagarlista:*

SÖF har som rutin att utifrån anmälningarna till ett evenemang göra en lista på alla deltagare. På listan kommer att stå förnamn, efternamn och orten där du bor. Inga adresser och inga mejladresser kommer att finnas. Du samtycker till detta i formuläret ovan
Får vi skicka erbjudanden och information till dig?